maanantai 5. toukokuuta 2014

Vanhasta uutta

Kestävää kehitystä!

Olin varannut itselleni kirpputoripöydän ja järjestelin tavaroita myyntiin suurella sydämellä ja somistin myyntipöytää sydänverellä. Pidin kirppispöytää 2 viikkoa ja jäin voitolle 20€(vai oliko se lie 40€). Samaan aikaan kaveri myi tavaroitaan pois ja sai melkein 200€. Jos nyt liioittelen hirveästi, suo anteeksi naapuripöydän myyjä, mutta suhde oli suurin piirtein näin.  Miksi näin kävi? Mietin kovasti myymääni tavaraa ja totesin että suurin osa siitä oli jo mahdollisesti kolmannella kierroksella. Olin saanut vaateita jotka parhaassa tapauksessa jo edellinen omistaja oli saanut jostakin. Oliko se siis ihme etteivät vaatteet tai tavarat kelvanneet edes 1€ hintaa. Maailma tuntuu hukkuvan tavaraan ja kaikilla on jo liikaakin.














Nämä kengät olen saanut siskoltani, joka on saanut ne äidiltä. Ihanat Hush Puppiesin nahkakengät. http://www.hushpuppies.com/FR/fr.

Ongelma on se että siskon ja äidin jalka on kokoa 37 ja minä nautin kanotoimisesta koon 40 jalalla. Vauvakeskustelupalstalta löysin jalkapalloilijoiden vinkin nahkakenkien venyttämiseen. Kastellaan villasukat läpimäriksi, puetaan kengät jalkaan pariksi tunniksi ja annetaan venyä. Kiitos Outi-kummi villasukista, jotka nyt toimivat lestin muotoilijoina. Kunhan olen saanut kengät sopivasti venymään vien ne suutarille uudelleen värjättäviksi, jolloin minulla on aivan uudet kengät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti