tiistai 20. toukokuuta 2014

Siivouspäivä ja pervon imurin kosto

Tämä on juuri sitä mitä tälle illalle toivoinkin. Sain myytyä meidän aamupalapöydän, noutaja tulee huomenna, toivottavasti ei mulle, tuntuu kyllä vahvasti siltä, että noutaja on tulossa! Sain IHAN itse ruuvattua pöydän jalat irti ja ajattelin imuroida maton, kun se lähtee huomenna kirppikselle. Nooooh...

Imuri kuumennee, huutaa hurjasti ja tuntuu muutenkin kärsivän. Avaan imurin ja tuhat kiloa tuhkaa pöllähtää matolle ja lattialla ja vaatteille ja ehkä avaruuteen saakka. Jostakin syystä tavara( lue tuhka, pöly, koirankarva yms, yms) onkin mennyt pölypussi ohi imurin sisään.
Näppärä, säästäväinen tyttö hakee vintiltä toisen imurin, jota on säilytetty siellä, vaikka letku onkin mennyt poikki jo ehkä 10 vuotta sitten. Eihän sitä koskaan tiedä milloin sitä tarvitsee... Johonkin.

Letku on siis poikki ja toinen imuri pitäisi saada imuroitua. Minähän teen taidetta, saanko esitellä, pervoimuri.

No joo, sillä sai imuroitua toisen imurin, mutta kun tajusin miltä se näyttää päätin jakaa työni tulokset teille kaikille! Hahhaaaa!
Seuraavaksi purin sen toimimattoman, mutta uusimman imurin ja totesin että HEPA- suodatin, mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan, on täynnä koirankarvaa.
Pesin sen ja totesin ettei toimi. Aloin putsata suodatinta hammastikulla, en ole oikeasti koskaan tiennyt että suodatinkin irtoaa ja kappas! Siellä ei ollutkaan vain koirankarvaa ym, vaan olin onnistunut tuottamaan mutaa. Mitä jostakin homejuustosta, mutta mutaa pölynimurissa, minä olen taitava!
Ei auttanut suodattimenkaan pesu. Olen neuvoton!
Nyt tarvitsen pölynimurin viikoksi lainaksi, en usko että saan mutaa muodostumaan viikossa, mutta se vaara on aina olemassa. Lainaatko mulle imuriasi, tai tuletko imuroimaan meille?

1 kommentti:

  1. Ei oo totta:)))))) miten sie onnistuit:))))) ja nyt mie jo hirnun:))

    VastaaPoista