torstai 22. toukokuuta 2014

Mitä lahjaksi ihmiselle jolla on jo kaikkea?

Hyväntekeväisyyskohteet ja muut, osta vuohi, tuet koulutusta ovat aivan loistava ajatus ja oikeasti hyödyllinen ja ympäristöteko, mutta kun mä kuitenkin olen läpeeni itsekäs ja haluan lahjoja ITSELLENI kun on sen aika. Tavaraa meille ei mahdu, Luojan kiitos, kuinka mä vihaankaan tavaraa! Sitä rojua, jota vaan säilyttää, lukiopapereita, muistoja sielta ja täältä ja kun mä vielä muistan niin paljon. Nyt tarkin lukija jo ehti huokaista, heitä nyt jo vanhat lukiopaperit ym.pois. Näin olen tehnyt. Ja nuotteja, hukumme nuotteihin, perustan nuottikirjaston! Siinä tulevaisuudensuunnitelmani!

Mutta niihin lahjoihin. Ylellinen shampoo, suihkugeeli, Miehelle partavaahto, ihana kosteusvoide. Kaikki mikä kulutetaan pois ja jota muutenkin käyttäisi. Ylellisestä partavaahdosta kiitos Peksulle. shavingpex.vuodatus.net



Minä rakastan ylellisyyttä, laatua, kultaa, timantteja, silkkiä, cashmerea. Tähän turhamaisuuteeni tämä autoelämä ei ollenkaan tunnu sopivan, mutta olen päättänyt todistaa että asuntoautossa voi elää luksuselämää!


Nyt laatikoita täyttäessäni olen TODELLAKIN huomannut, että meillä on tavaraa IHAN KAMALASTI, vaikka mä olen aloittanut raivaamisen jo kohta vuosi sitten. No, mikä on se mitä kaipaan tai haluan. Jos totta puhutaan, en saisi enää haluta mitään, mutta kun kuitenkin oikeasti haluan. Minä rakastan ylellisyyttä ja tulen aina rakastamaan asun miten tahansa. Rakastan parfyymejä, silkkiä, cashmerea, timantteja, kultaa, shampanjaa...Eriasia on se voinko itselleni enää mitään ylellistä hankkia.
Tässä ylellinen todellisuutemme

2 kommenttia:

  1. Jos siulla on ylimääräsiä nuotteja tuo miulle, niistä voi askarrella vaikka ja mitä.
    Timantit vie pienen tilan, ja ne on aina tytön parhaat ystävät:))

    VastaaPoista
  2. Kyllä, täytyykin alkaa satsata timantteihin ja shampanjaan, jonka saa juotua pois

    VastaaPoista