keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Minun Kotkani!

Tänään on Siskon ja sen miehen hääpäivä! Paljon onnea Rakkaat!

Toisinaan suuri kiitollisuus ja onnellisuus täyttää mielen.
On ihanaa olla Kotkassa!
Täällä Minä olen syntynyt, kasvanut ja nyt palannut juurilleni.
Kunpa vielä saisin Miehen jakamaan arkeani, joka päivä.
Nyt hän on reissutöissä ja siitä väsynyt ja me Alli-koiran kanssa pyöritämme arkea täällä kotona.

"Hiljaa leijaa maahan hiutaleet..." kuten laulussakin sanotaan. Minulla on jouluinen mieli ja tuntuu hyvältä katsoa ikkunasta ulos, kun ulkona on kauniin talvista, mutta pian olemme lähdössä katsomaan taas Kylän koiria Margalefiin, Espajaan. Tällä kertaa Alli-koira ei lähde mukaan, eikä minun tarvitse varmistaa kiipeilijöitä. Vaasa-bosse kokoontuu taas yhteen ja lähdemme isolla porukalla ottamaan mittaa Espanjalaisesta kalliosta. 

Kyseessä ei ole aurinkoinen rantaloma, ehei. Sellaisista kiipeilijät saavat vain näppylöitä, vaan suuntaamme pohjois-Espanjaan kalliota halaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti