perjantai 13. kesäkuuta 2014

sataa, sataa, ropisee...

Uuden elämän sääntö numero yksi on: jos ostat jotakin (Miehen sääntö numero yksi on, älä osta mitään),tieltä täytyy laittaa pois jotakin. Mies korkeintaan ostaisi kiipeilytavaroita, mutta on todennut ettei hän taida tarvita niitäkään enää lisää. Hän on KO+ JKO (kiipeilyohjaajatietteleitä) ja olen hirvittävän ylpeä hänestä ja hänen harrastuksestaan!

Nyt ostin itselleni Partioaitasta Smartwoolin ihanat, raidalliset ohuet villaiset nilkkasukat. Omistan jo yhdet aikaisemmin, mutta niiden kantapäistä alkaa jo päivä paistaa sisään, siksi ostin uudet.



www.partioaitta.fi
www.smartwool.com

Annoin siskolle kahdet turkoosit sukat, kun (ainakin muistelen) ettei mulla enää edes ole turkoosia paitaa. Mun suuri intohimoni on samanväriset sukat ja paita, tai ainakin sukista täytyy löytyä samoja värejä kuin paidasta.

Musta on ollut ihanaa huomata näiden muutaman vapausviikon aikana että olen alkanut palautua omaksi itsekseni. Rakastan pieniä turhakkeita, laadukkaita sellaisia. Rakastan pitkiä kynsiä, kynsilakkaa, huulipunaa, koruja, sävysävyyn vaatteita...Mä rakastan kaunista elämää! Siksi on ihanaa olla täällä siskon luona, kauneuden keskellä!















Minulle sääntö numero kaksi on: Osta vain laatua ja luonnonmateriaaleja. Siksi sukatkin on villaa, vaikka on kesä. Toisaalta viikonlopuksi on luvattu Helsinkiin + 13°C, mikä kesä se sellainen on, kysynpä vaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti