perjantai 27. kesäkuuta 2014

Ah autuutta!!!

Emme ole Pariisissa, vielä, juuri nyt olen Kotkassa, taas!

Minä olen ollut vanhempieni kanssa mökillä Virmajärven rannalla ja Mies on ollut Lapissa kalastamassa koko viikon. Olen kaivannut häntä sydänjuuriani myöten.Kuinka voi toista kaivata näin paljon, vaikka olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta. Hän on hyvä mies, minun elämäni rakkaus (eikä hän yhtään kehtaa tykätä tällaisesta julkisesta hempeilystä)!

Vasemmalla en ole minä

Kamera jossa on uusimmat kuvat on kotona, autossa, enkä tähän hätään muistanut missä laukussa ja tärkeintä blogissa on kauniit kuvat, siksi laittelen nyt mitä kuvia arkistojen kätköistä löytyy.

Olen harvinaisen epäkiinnostunut, kiinnostumaton, ööö, mikä onkaan se oikea sana puhelimestani. Puhelimeni on milloin missäkin, enkä useinkaan muista mihin olen sen käsistäni laskenut. Kaveritkin usein kommentoivat kun en vastaa koskaan puhelimeen. Osa onkin oppinut soittamaan Miehelle, silloin minut tavoittaa varmimmin. Nyt olenkin aivan ihmeissäni, kuinka minusta on tullut tällainen 'netinrakastaja'. Sormeni syyhyävät aina kun olen koneen lähettyvillä, mitä nykyisin tapahtuu AIVAN LIIAN HARVOIN!!! Tämä blogi ja Te, rakkaat lukijani ovat syynä tähän nettirakkauteeni! Miehellä on hieno älypuhelin ja hän viettää sen kanssa useita tunteja päivässä. Ehkäpä opettelen päivittämään blogia sillä!


Olen ollut viikon mökin pihalla ja olen taas ehtinyt purkaa kasseja ja nyssyköitä. Tavarat alkavat pikku hiljaa olla kaapeissa ja kohta koti on edustuskunnossa. Sen verran vieraskorea olen, etten viitsi esitellä tavaravuoria teille. Vettä on satanut taivaan täydeltä, mutta se ei ole ainakaan minua haitannut, olenpahan malttanut keskittyä kodin siivoamiseen ja järjestelemiseen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti