tiistai 28. huhtikuuta 2015

Puhelin

Sanahan siis tarkoittaa laitetta jolla voi puhua, mutta minä olen saanut kunnian viedä puhelimen aivan toiselle tasolle.

Edellisessä postauksessa toivoin kännykkää jolla voisin päivittää blogia silloin kun haluttaa, jonottamatta ja Mieheltä ruinaamatta. Kännykkää jossa olisi kamera, jolla voisin ottaa kuvia ja liittää blogiin samantien vaihtamatta muistikortteja tai muuta vaivalloista.

Blogi-enkeli, kännykkä-keiju kävi meillä kahvilla sunnuntaina ja nyt minulla on bloggauskone, mielettömän hieno puhelin (mulla ei ois ikinä ollut varaa ostaa itse samanlaista). Puhelin oli jäänyt tarpeettomaksi kun sillä ei voi puhua. Nyt toive ja tarjonta kohtasivat toisensa, sillä minulla on puhelin jolla voi puhua ja nyt mulla on myös "taskunetti".

Kiitos kännykkä-keiju! Taidat tietää kuinka paljon tämä minulle merkitsee!

6 kommenttia:

  1. Oi miten kätevää, varsinkin Suomen kamaralla, missä on huiman hyvät nettiyhteydet aina taskussa mukana :). Tosin täällä Kreetalla löytyy matkaajalle hyvin myös langattomia usein myös niin, että pääsee autostakin surffaa. Hyviä bloggailuja uudella puhelimella :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos. Kyllä tämä puhelin onkin vienyt minut aivan uusiin ulottuvuuksiin! Hyvä tietää mistä löytää langsttomia verkkoja muualtakin!

    VastaaPoista
  3. Tarkoitin tietysti langattomia ;)

    VastaaPoista
  4. Hiii, vähänkö ihmettelin että oli sulta kommentti mun koruilussa, mutta olinkin kommentoinut sua mun harrasteblogilla :P

    VastaaPoista