keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Suuri Muutto on alkanut!

Suuri Muutto on alkanut!

Ensin edessä on se kurja vaihe, siivoaminen, raivaaminen, mitä säästetään, mitä kiertoon, mitä roskiin, mitä minnekin.

Minä olen hamsteri ja tavaran rakastaja. Suurimman osan tavaroista kohdalla teen surutyön. Muistelen henkilöä, jolta tavaran sain. Muistelen tilannetta ja tunteita. Ihan oikeasti muistan lähes jokaisen esineeni elämäntarinan.



Blogeja ja bloggaagia on joskus haukuttu ja parjattu siitä että he esittelvät elämäänsä epätäydellisesti ja kiiltokuvamaisesti.

Minun mielestäni blogin tarkoitus onkin irroittautua arjesta, niin lukijan, kuin kirjoittajankin, enkä usko ketään( tai siis uskon oikeastaan joitakin olentoja kiinnostavan, mutta en aio kaikkea täällä tarjoilla) kiinnostavan jokainen liikkeeni ja mietteeni, joka ei millään tavalla liity Suureen Matkaan, elämään asuntoautossa.


Nyt olisi tarjolla hyviä unia Jugend- kodissa!



Olen pitkään miettinyt ja ihan vähän, ihan pikkuisen surrut luopumista 'Gunnar'- tuolista. Ostimme sen Miehen kanssa ensimmäiseen yhteiseen kotiin vähillä rahoillamme. Se on kulkenut mukanamme kaikki yhteiset vuodet ja palvellut hyvin. Olen suunnitellut jo pitkään sen verhoilemista. Gunnar on Perälä yhtymän tekemä, Suomalainen, Kauhajokelainen tuoli. Haluaisitko sinä antaa Gunnarille kodin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti