perjantai 5. kesäkuuta 2015

Vaatteet on mun aatteet

Maripaita, Se tekstistä tuttu!

Olen ollut aiemmin oikea vaatehamsteri. Minulla on ollut esimerkiksi miljoona t-paitaa, eikä silti mitään päällepantavaa. Vaatekaappini on pursunnut vaatteita joista suurin osa  on kuitenkin ollut jotenkin epäsopivia.

Suuren Matkan alla aloin oikeasti tarkastella kaappiani ja ostokäyttäytymistäni kriittisesti. Päätin että panostan vain laatuun vaatteissani ja sillä päätöksellä olen pystynyt hillitsemään ostelua. 

Olen opetellut säästämään rahaa, että saan sellaisia vaatteita, jotka ovat käytössä pitkään ja niitä tulee oikeasti käytettyä. Olen koostanut vaatekaappini niin, että kaikki vaatteet muodostavan kokonaisuuksia, niin arkeen, kuin juhlaankin.

Nyt minulla on aina kaunista päälle laitettavaa ja voin muokata asuja koruilla ja huiveilla.

Helppoa kuin heinänteko, vaikken heinää koskaan olekaan tehnyt!

2 kommenttia:

  1. Hyvä hyvä! Itselläni hillitsee ostelussa tuo tila, jotain kun ostaa, niin jostain on melkein pakko luopua. Viime kesänä kävin kaikki vaatteet läpi ja yli kolmannes lähti kiertoon, tulipa taas kaikki viikattua hienosti kaappeihin :)

    VastaaPoista
  2. Nomadish, juuri se kaappiin viikkaaminen on harvinaisen tyydyttävää!

    VastaaPoista